victoria Båveryd <33 / äppelkrig

skolan var seeg som vanligt, vi hade äppelkrig typ ? ja RÅKADE kasta ett äpple mellan benen på robin sen typ skulle han döda mig ?, fast han dödade typ nora ist å självklart var ja på hans lag ! sanningen är att då slipper man ju göra illa sig, hoppas inte du läser de här nu :P då kan du min taktik :P hahha, man "skakar hand" sen är de fred, då gör du ju inte illa mig iaf . ajaj, ja skulle sula ett äpple på robban i kortidoren men han flyttade på sig så den träffade dacke, gissa om han skulle döda mig ? typ hela klassen stog utanför mitt kontor dä jag och simone hade låst in oss, allt var tydligen mitt fel. hahha, men då om typ emil, dacke, robin, tova, vickan å alla är på deras lag MOT mig så äre bara att "skaka hand" med robin så att han kommer till mitt lag så dra alla där ifrån . :) hahha, alla är rädda för dig robin ! menmen , efter skolan blev de en dag med wics, vi har typ lekt cp, ja tror inte att vickan vill att ja säger vad vi har gjort :) men vi gjorde tillslut milkshake, ja skulle visa vickan hur man öppnade en ny sprutgrädde, ja typ tryckte ashårt tills de sprutade upp grädde i HELA taket typ ? hahha, ja glämde att man skulle hålla sig över hndfatet :P . okej vickan sorry om jag säger avd vi har gjort men ja är tvungen . Vickan snodde våran OXFILÉ från kylskåpet å sprang runt med den som en bebis ?, värsta tjuv å polis dramat assoe . sen typ så pruttade VICKAN mig i ansiktet, hundra gånger ? va gör man med en sån som henne ? hahha, älskar dig !! . puss, å typ alla andra ... bli inte sura för att jag sa att ja älkade vickan för ja älskar er också ! <333 PUSS .

Kommentarer
Postat av: Dacke

förlåt men veem faan e rädd för robin??

2008-09-22 @ 07:36:34
Postat av: therese

du ?

2008-09-23 @ 20:44:18
URL: http://granathh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0