puuuuhh !

nu äre över . hur gick det då ? 
nja, slutresultatet; braaaa ! 
innehållet; as dåligt !! 
ja typ tappade texten HELT på monologen . ja sa typ mitt i ; eeeh, ja kan inte texten . sen fick typ lotta läsa upp den för mig å jag säga efter, men de va tydligen godkänt för dom :) sen när ja skulle sjunga så fick dom sjunga med mig bara för attja va så jävla nervös å förkyld  ! .. ja tappade hela texten å hittade på egna meningar, sen typ trallade ja halva låten :) men dom tyckte de va bra ändå . något som va mindree bra va att jag läckte luft ? för dej som inte vet va de är behöver du inte bry dig. :) ... de var 2-3 tjejer i klassen som skulle bli uttagna till en " specialgrupp " som hade med muik å så å göra, dom tre var jag, isabell och emelie . :) där blev jag förvånad !! <33 nu ska ja dra å äta . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0