inlägg av nnoras.blgog.se

Ja, idag skulle jag skriva tess blogg och hon min, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om? Ska i alla fall börja att skriva om vad vi gjort idag. sov ju hos moa igår, så när vi vaknade på morgonen smsade tess och fråga om någon ville göra något. Så då ringde moa tess och vi bestämde att vi skulle bada. Så vid ett drog jag emelie och moa hem till tess och sen drog vi och bada. Det var fett varmt i vattnet, men tess den badkrukan doppa sej inte ens helt haha. Och sen var det värsta blåleran man sjönk ner till knäna i, haha äckligt. Sen när vi hade bytt om skulle vi köpa godis och det var fett sköna killen som sålde där? Okej moa tyckte typ bara att han var skum, men jag äslskar såna personer som snackar med såna dom inte känner lixx? Sen frågade vi om vi kunde få en rem gratis men det fick vi inte.. haha sen gick vi i alla fall hem genom centrum med vår stora badrring och var mobbade haha. Och tess och jag fick den där låten dom sjöng i tisdags på allsång på skansen (och tänk om inte tisdan fanns, vart skulle allsång passa in nånstans? För högt upp på vår lista på samt man ej får missa, är tisdaaaag) haha så vi gick runt och sjöng "för  högst upp vår vår lista på sånt man ej får missa, är duuu" och typ pekade på massa personer, dom som hörde log typ lite & en tjej börja typ garva haha. Sen var vi i centrum, jag köpte en mascara och en parfym, och tess köpte läppglans. Sen träffade jag felicia på H&M , hon typ förföljer mej? Nej men har träffat henne typ tre gånger dom senaste dagarna, förra gången var igår haha. Fast man saknar ju henne lite haha. sen drog moa och emelie hem och jag och tess gick och köpte redbull. Sen drog vi hem till tess och fixa våra bloggar lite och sen fick jag skjuss hem.


A, det var väl det vi gjorde idag. Och sen måste jag bara skriva hur mycket jag älskar tess :) haha nej, men jag har inte något att skriva om direkt så nu ska jag berätta lite. Tess börja typ i våran klass för ett år sen, och jag trodde typ att hon skulle sno min kompis isabell som också är tess kompis. Så jag typ gillade inte tess i början, eller alltså jo det gjorde jag ju, men jag ville inte att tess skulle va med henne så mycket. Men sen så sov jag moa isabell och tess över, och då insåg jag vilken underbar person tess är :) haha ne det har jag alltid vetat, men det var typ då vi blev riktigt bra kompisar & nu är hon fortfarande min älskling :) älskar henne bara för att hon alltid bjusar på godis. Haha nej driver, jag älskar henne för att.. hon är hon :) haha ne men det går inte att beskriva, tess är lixx tess & med konstigaste (men skönaste) humorn haha. Så om ni kaxar med henne får ni problem, fattar ni !? haha driver, men tess är min älskling :)


Okej, nu ska jag sluta haha, blev ett rätt långt (men ointressant) inlägg. Jag har lösenord på min blogg, och om ni vill ha det får ni gå in på min pea (nnoras@). Puss / nnoras.blogg.se


Kommentarer
Postat av: moa

de va faktiskt jag som frågade om rem gratis & shit , han skum & tråkig .. de tyckte emelie med :D jag älskar också när folk snackar me sånna man inte känner :D man e ju inte direkt blyg här ?

2008-07-11 @ 20:58:25
Postat av: nora

haha som om jag bryr mej om vad du & emelie tycker? jag tycker han var fett skön :) hahah moa, du var typ skitblyg förut, så du är int blyg ifall man gämför med då i allafall xd

2008-07-11 @ 21:51:31
URL: http://nnoras.blogg.se/
Postat av: moa

fuck att jag e blyg ? de e alltid gör grejer & alltid frågar om allt ? ta dej baklänges . de va du med .. men jag tänker inte bråka med dej om dehär , patetikst ju ? :D

2008-07-12 @ 11:38:23
Postat av: nora

men lilla söta moa jag har inte bråkat med dej? då tog du det fel :) jag menade bara att du var skiiit blyg i sexan jag sa inte att du speciellt blyg nu? :)

2008-07-12 @ 11:48:39
URL: http://nnoras.blogg.se/
Postat av: moa

de va alla i 6an , förutom typ wb ? :D

2008-07-13 @ 12:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0