om du har ännunmer tråkigt,

ta fram din mobil och var ärlig nu!

har du pussat nummer 2?
Alexander, min kusin typ 8 år. nej d har ja inte

vad har du för relation med nummer 20?
Challe, ja .. samma klass ?

när ska du träffa nummer 30?
Elsa, snart hoppas ja . vi gick i samma babygrupp <3

är nummer 18 söt?
Carina Hulda, typ värdens surastefulaste 50åring . knappast !

vad var ditt första intryck av nummer 13?
Bajen peter, pappas bästis . jaa, typ " vilken tatuering" :p (aa)

gillar du nummer 14?
Bilbargning, ? men efter de (asw om d inte räknas)
Bim coffee, ja hon är väll skyst. hon är min stall kompis :)

har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Amanda, nej men skulle vilja ha gjort. vi gick oxå i samma babygrupp .

när ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Dusse, ALDRIG HOPPAS JA! jävla gubbjävel !

är du nära vän med nummer 23?
cornelia, min förra bästis mamma . naje vi är väll inte direkt "nära vänner"

har du gått på bio med nummer 4?
Amelie, nej "/ gick i min fridrottsgrupp .

skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Emma <33, javisst ! :)

vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Anders (moa's låssaspappa), ja vi brukar väll fråga om vi ska gå ut lr så .
sajk, ne men vi pratar väll om om moa är i närheten typ :)

känner du nummer 1?
ja, ja ja känner väll mej själv :)

skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
anna nilsson, ja visst . mammas förra jobbarkompis .

vad har du och nummer 24 för relation?
Dacke , ja vi är ju bästavänner . lrhur ? :) <3

vad skulle du vilja göra med nummer 25?
datorn, ja kanske sno ? :)

vad är det bästa med nummer 8?
Anki, min moster . ja att hon är snäll ? :)

brukar du och nummer 16 träffas?
Borsnytt, njaej . går inte . tar nästa ist ...
bowl-o-rama, nej . vafan äre här har ja inga normala kontakter ?
Carina Hulda fåre bli ijen, å nej fyfaan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0