kopisar är värda guld .

skoalan idag efter min långhälg i karlstad . de va inte så kul, elr de hände väll inget spec egentligen förutom att de va kompis konflikter å så, efter skolan skulle nora följa me till farsta c för att handla skor till mig . men man fick ju åka själv så nu har man handlat skor idag också . ja ville ju egentligen ha ett par reebok skor men typ förra årets modell så de blev ju lätt :) assoe ja ville ha dom där som fanns i alla möjliga olika förger, ja hittade gula, lila, blåa, gröna å rosa på DNA i farsa men dom va inte så fina tyckte jag . sen finns de ju dom där svarta / vita på stadium å intersport men ja fattar inte hur ja ska snöra dom för att de ska bli snyggt ? ja kanske bara är seg men de är typ karborband längst upp å ja fick dom inte att sitta fint . de blev ett par fred perry skor ist, egentligen ville jag inte ha de men så blev de iallafall . dem e typ svarta med guldmärke . datan laggar så ja kan inte ladda upp bilden  <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0