monolog .

på draman så ska vi typ ha en audition så då ska man läsa upp en monolog med inlevelse .
den här monologen valde jag :

"De har blivit fel på mig. Jag vill bara gråtahela tiden. Du ser själv, det blir vått och kladdit på dina vita sidor. Ska det vara så här gråtigt ? Jag önskar ibland att jag var död. Fast jag inte ens har börjat leva ännu. Så känns de på riktigt alltså. Vad ska jag göra ? Ge mig ett svar, kära dagbok. Jag klarar inte av detta längre. Jag känner mig utspolad på en öde ö. Jag är allderlesensam. Jag hatar alla!!! "

Ur "svepet i rosa papper" av inger frimansson .

ja tycker att den här monologen passar bra för mej för ja har lärt mej idag att kunna börja gråta på beställning :)
nu ska ja dra å göra spanska läxan . hejj .<33

Kommentarer
Postat av: nora

lärt dej att gråta på beställning ? haha förutom att det tog typ fem minuter att fixa det & du fick sitta med öppna ögon för att få tårar i ögonen ;) <3

2008-09-10 @ 18:52:48
URL: http://nnoras.blogg.se/
Postat av: therese

jävla glädjdödare !! :)

2008-09-13 @ 17:51:54
URL: http://granathh.blogg.se/
Postat av: nora

haha ja vet (a);)

2008-09-14 @ 17:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0